Genetica

• webmaster
  • webmaster's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
  • Ik houd van katten, alles wat met de natuur te maken heeft, fotografie en mijn werk. ;-)
  • Ontvangen bedankjes 12

webmaster schreef Genetica

** Dit onderwerp gaat over het artikel: Genetica ** Klik op de link om het artikel te lezen.

Met Vriendelijke groet,
Dorine Post
  • anuschka roomer
  • anuschka roomer's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

anuschka roomer antwoordde Genetica

ik begrijp er helemaal niets vandat is dus vader moeder maar wat komt er nu uit
  • Suus
  • Suus's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Suus antwoordde Genetica

Ik ben op zoek naar een boek dat vooral over ragdolls en hun kleuren qua genetica erg diep gaat, waarin gewoon alles word uitgelegd wat je aan kleuren kan fokken en hoe je kleuren kunt bepalen, selecteren en verbeteren... bestaat dit boek? groetjes, Suus
  • webmaster
  • webmaster's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
  • Ik houd van katten, alles wat met de natuur te maken heeft, fotografie en mijn werk. ;-)
  • Ontvangen bedankjes 12

webmaster antwoordde Re: Genetica

Boeken over genetica bij katten, en zeker in het Nederlands zijn schaars.
Er is op het internet wel het een en ander te vinden over dit onderwerp maar voornamelijk in het Engels.
Veel informatie is te vinden op www.definitive-ragdollcat.co.uk/page_951383.html
en dit is ook een handige link: www.tbrcc.co.uk/predict.htm
Meer interessante lectuur: www.mat.uniroma2.it/~picard/Cats/Feline_genetics_notes.pdf en traditionalragdollcats.myfreeforum.org/a...ces__o_t__t_200.html

Met Vriendelijke groet,
Dorine Post
  • Suzanne
  • Suzanne's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Suzanne antwoordde Genetica

Ik heb even een vraagje.. Ik wil een kitten gaan kopen en ik heb er al 1 op het oog. Het is een kruising tussen een britse korthaar die rood (moeder) is en een bruine maine coon (vader) vertelde de eigenaar, maar de kittens zijn zwart met wit. Is dit mogelijk?
  • Kir
  • Kir's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Kir antwoordde Genetica

Beste ik heb een vraag van een choco meisje en van een blauwe manneke alle 2 britse kortharig watvgaatveruit komen
Moderators: webmaster