Antwoord: Gevaren in en om het huis

Opmerking: U plaats het bericht als een 'gast', u kunt niet meer het bericht bewerken of verwijderen
Gelieve Inloggen of Registreren om deze stap overslaan.

Uw e-mailadres wordt nooit getoond op de site.
X

Onderwerp geschiedenis van: Gevaren in en om het huis

Toon max. de laatste 6 berichten - (Laatste bericht eerst)

• webmaster
  • webmaster's Profielfoto

Beste Britt,

Sorry voor de late reactie.

Wat voor muisjes waren het? Zat er plastic in of waren ze helemaal van stof of bont?
Heeft hij al gepoept sinds het is gebeurd?
Zo niet dan zou ik direct met hem naar de dierenarts gaan.

• Britt
  • 's Profielfoto

Mijn kat heeft denk ik 2 kleine speelgoedmuisjes opgegeten die ik voor hem had gekocht. Kan de e namelijk nergens meer terugvinden. Ik heb gelezen dat meer katten dit doen maar weet niet of het heel schadelijk is. Hij heeft namelijk nooit haarballen dus op die manier zullen ze er niet uitkomen. Bestaat er iets van een laxeermiddel oor katten zodat ze er met de ontlasting uitkomen of moet ik met hem naar de dierenarts? Het us nu 3 dagen geleden.

• Mark
  • 's Profielfoto

Mijn kat heeft een klein stukje rubber gegeten van de blender ( 1,5cm +-)
Is dit heel erg gevaarlijk?

Gr

• webmaster
  • webmaster's Profielfoto

Judith van Driel schreef : Wij hebben een kiitens van 11 weken en willen haar toch binnenkort naar buiten laten gaan. Kun je een poes leren om bij een vrij drukke weg weg te blijven???

Beste Judith,

Om te beginnen is 11 weken veel te jong om alleen naar buiten te laten. Onder toezicht in een tuin is prima maar gewoon naar buiten laten is onverantwoord, helemaal in de buurt van een drukke weg. Je kan een kat niet vertellen waar hij of zij wel of niet mag komen.
De enige manier om te voorkomen dat je poes niet bij de drukke weg komt is zorgen dat ze de tuin niet uit kan.
Heb je geen tuin dan raad ik je aan om haar binnen te houden en te leren om aan een tuigje te lopen.

• Judith van Driel
  • 's Profielfoto

Wij hebben een kiitens van 11 weken en willen haar toch binnenkort naar buiten laten gaan. Kun je een poes leren om bij een vrij drukke weg weg te blijven???

• Megan
  • 's Profielfoto

Hallo...
Hoeveel kwaad kan het als mijn kat een paar stukjes walnoot heeft gegeten?