× Wegens het hoge gehalte aan onzinberichten worden alle berichten in deze categorie gecontroleerd voor publicatie.

Tijgers

• Dorine Post
  • Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
  • Ik houd van katten, alles wat met de natuur te maken heeft, fotografie en mijn werk. ;-)
  • Ontvangen bedankjes 12

Dorine Post schreef Tijgers

Met Vriendelijke groet,
Dorine Post
  • sanne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

sanne antwoordde Tijgers

liefe mensen ik ben een super fan van de tijger,er zijn er steets minder,ik heb ook al 100 euro opgehaald en ik hoop dat ze blijfen leven het zijn hele mooien dieren,met die mooie strepen n dan die liefe kleintjes,ik vind ze echt super!!! ik hoop dat ze blijven groetjes van sanne
  • achmed
  • Bezoeker
  • Bezoeker

achmed antwoordde Tijgers

ik vindt het echt jammer dat de tijgers bijna geen leef gebieden heeft en er zijn er maar 2000 ongeveer over maar ik steun wspa.nl en zeehondencreche.nl en ik hoop voor dat juilli ook donauter woorden wordt A.U.B. ook donauter
  • kiki
  • Bezoeker
  • Bezoeker

kiki antwoordde Tijgers

red de witte tijger
  • Dorine Post
  • Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
  • Ik houd van katten, alles wat met de natuur te maken heeft, fotografie en mijn werk. ;-)
  • Ontvangen bedankjes 12

Dorine Post antwoordde Re: Tijgers

Beste kiki, heb je het verhaal over de witte tijger wel gelezen?

Met Vriendelijke groet,
Dorine Post
  • zsa zsa
  • Bezoeker
  • Bezoeker

zsa zsa antwoordde Tijgers

die misvormde is eng en ik moet er nog een spreekbeurt van maken!!!!!!:( ben zoo zenuuwachtig voor een witte leeuw!!!! ben ik zenuuwachtig!!!!!!!!!!!!!!???
  • zzozo
  • Bezoeker
  • Bezoeker

zzozo antwoordde Tijgers

ik vind het cool dat deze site er is want,je kan er info vvan halen
  • Anoniem
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Anoniem antwoordde Tijgers

wat mooi al die tijgers ik ben er weg van het maakt mij niet uit waar ze vandaan komen ik vind ze allemaal even mooi en weet je waarom omdat ik ze op kussens zet. nee niet met inkt of met de printer maar van wol ik weef en knoop maar ik doe het eigelijk allemaal via een patroon die ik dan maak om ze op het weefgetouw te zetten ik ben er maanden mee bezig ik vind het leuk om te doen maar wie voorm mij gratis patronen heeft van tijgers hou ik me aan bevolen nu ik hoop dat ik meer plaatjes of patronen kan krijgen van deze mooie dieren.
  • Dorine Post
  • Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 12

Dorine Post antwoordde Re: Tijgers

Anoniem schreef : wat mooi al die tijgers ik ben er weg van het maakt mij niet uit waar ze vandaan komen ik vind ze allemaal even mooi en weet je waarom omdat ik ze op kussens zet. nee niet met inkt of met de printer maar van wol ik weef en knoop maar ik doe het eigelijk allemaal via een patroon die ik dan maak om ze op het weefgetouw te zetten ik ben er maanden mee bezig ik vind het leuk om te doen maar wie voorm mij gratis patronen heeft van tijgers hou ik me aan bevolen nu ik hoop dat ik meer plaatjes of patronen kan krijgen van deze mooie dieren.

Dan raad ik je aan om je te registreren op deze website want dan kunnen andere leden je een berichtje sturen als ze een patroon voor je hebben...:glimlach:

Met Vriendelijke groet,
Dorine Post
  • Aart Pijl
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Aart Pijl antwoordde Tijgers

Zebra's komen alleen in Afrika voor en tijgers komen uitsluitend in Azië en in geen enkel ander werelddeel voor! De Siberische tijger leeft uitsluitend in het Amur-Ussuri-gebied (Ruslands Verre Oosten, noordoosten van China),nergens anders in (Aziatisch) Rusland!!
Moderators: Dorine PostDorine Post