Puinhoop op het forum....

• Dorine Post
  • Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
  • Ik houd van katten, alles wat met de natuur te maken heeft, fotografie en mijn werk. ;-)
  • Ontvangen bedankjes 12

Dorine Post schreef Puinhoop op het forum....

Zoals jullie hoogst waarschijnlijk hebben gemerkt is het forum momenteel een puinhoop.
Het forum moest worden bijgewerkt naar de nieuwste versie en tegelijkertijd moesten ook de elementen die aan het forum gekoppeld zijn vernieuwd worden. Helaas is het daar op z'n zachtst gezegd niet helemaal goed gegaan. De reacties van de oude commentaar functie worden door de nieuwe versie niet herkend als zodanig en voor alle pagina's op de website is een nieuw onderwerp aangemaakt.
Verder is het uiterlijk van het forum en de reacties onderaan de artikelen ook niet geheel naar wens dus dat moet ik ook weer in ere herstellen. Altijd weer fijn zo'n update.....

Met Vriendelijke groet,
Dorine Post
De volgende gebruiker (s) zei dank u: lisa ostyn

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

• Dorine Post
  • Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
  • Ik houd van katten, alles wat met de natuur te maken heeft, fotografie en mijn werk. ;-)
  • Ontvangen bedankjes 12

Dorine Post antwoordde Re: Puinhoop op het forum....

IK weet niet of ik wel zo blij ben met deze upgrade :triest:
Het ziet er naar uit dat er automatisch onderwerpen worden aangemaakt als nieuw zodra iemand een pagina bezoekt.
Bovendien zet de commentaarfunctie complete pagina's in het onderwerp :boos:

:huilt:

Met Vriendelijke groet,
Dorine Post

• Dorine Post
  • Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 12

De irritante eigenschap van de commentaar plugin van dit forum om van alle artikelen op deze website automatisch een onderwerp aan te maken heeft er voor gezorgd dat Google links naar niet bestaande pagina's vond en dat heeft weer geleid tot een Google penalty.
Helaas kwam ik daar vandaag pas achter. Resultaat van dit geintje; de bezoekersaantallen daalden acuut van 800 naar 100 bezoekers per dag.:geschokt:

Ik heb dus nu de commentaar plugin uitgeschakeld tot er een oplossing is voor dit probleem. Alle forum onderwerpen die de plugin had aangemaakt heb ik weer verwijderd. Nog meer pagina's die Google straks niet meer kan vinden......

En dan lees je ook nog op de website van de makers dat de verbetering van deze commentaar functie geen prioriteit heeft...:boos:

Met Vriendelijke groet,
Dorine Post

• Dorine Post
  • Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 12

Inmiddels heb ik het uiterlijk van het forum weer enigzins hersteld.
Voorlopig is de commentaar plugin nog uitgeschakeld maar ik heb goede hoop dat er op niet al te lange termijn een oplossing komt voor de problemen.

Met Vriendelijke groet,
Dorine Post

• Dorine Post
  • Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 12

Inmiddels is de commentaar plugin al weer enige tijd actief en alle problemen zijn verholpen. (afkloppen!)
Google zoekt nog steeds naar al die forum onderwerpen die de commentaar plugin had aangemaakt en die ik natuurlijk weer heb verwijderd maar met de tijd verdwijnen die uiteindelijk vanzelf uit het geheugen van de Google zoekmachine.

De laatste tijd was er ook nog een probleem bij gekomen met het vinden van forum onderwerpen die blijkbaar ooit hoofdletters in de URL hadden terwijl dat nu niet meer zo is. Ook deze pagina's werden niet gevonden door Google.
Heel vervelend als je zoekt via Google en de pagina die je vindt levert een foutmelding op....:triest:
Gelukkig is er vandaag een aanpassing gedaan aan de server waardoor al die foute URL's met hoofdletters er in toch naar de juiste pagina verwezen worden.

HOERA!!:blij:

Met Vriendelijke groet,
Dorine Post

Moderators: Dorine Post