× Wegens het hoge gehalte aan onzinberichten worden alle berichten in deze categorie gecontroleerd voor publicatie.

Wilde katten

• webmaster
  • webmaster's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
  • Ik houd van katten, alles wat met de natuur te maken heeft, fotografie en mijn werk. ;-)
  • Ontvangen bedankjes 12

webmaster schreef Wilde katten

** Dit onderwerp gaat over het artikel: Wilde katten **

Met Vriendelijke groet,
Dorine Post
  • maartje
  • maartje's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

maartje antwoordde Wilde katten

leuke plaatjes en veelinformatie
helemaal top
  • glowy
  • glowy's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

glowy antwoordde Wilde katten

Ze zien er allemaal zo lief en onschuldig uit...maar ik zou niet graag alleen willen zijn met zulke wilde katten :knipoog:
  • Sammie
  • Sammie's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Sammie antwoordde Re: Wilde katten

Ik heb een klein vraagje en ik hoop dat iemand me hier ermee kan helpen. ik moet voor school een folder maken over wilde katten waar in komt te staan hoe je ze thuis zou kunnen houden. en ik weet dat je daar vergunningen voor nodig heb maar is er iemand die weet wat voor vergunningen of een site of iets waar ik kan het op kan vinden???

Groetjes Sammie :blij:
  • webmaster
  • webmaster's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
  • Ik houd van katten, alles wat met de natuur te maken heeft, fotografie en mijn werk. ;-)
  • Ontvangen bedankjes 12

webmaster antwoordde Re: Wilde katten

Sammie schreef : Ik heb een klein vraagje en ik hoop dat iemand me hier ermee kan helpen. ik moet voor school een folder maken over wilde katten waar in komt te staan hoe je ze thuis zou kunnen houden. en ik weet dat je daar vergunningen voor nodig heb maar is er iemand die weet wat voor vergunningen of een site of iets waar ik kan het op kan vinden???

Hallo Sammie,

Het houden van wilde dieren valt volgens mij onder het dierentuin besluit.
Als je de tekst op deze pagina bekijkt kan je lezen dat je voor het houden van wilde dieren toestemming moet krijgen van de Minister van Landbouw, Natuurbeheer en Visserij. En dat je aan heel veel voorwaarden moet voldoen om wilde dieren te mogen houden.

Wil je meer weten over het verzorgen van wilde katten dan kunnen misschien de mensen van stichting Pantera je hier meer over vertellen.

Met Vriendelijke groet,
Dorine Post
  • Ontvangen bedankjes 0

expoline antwoordde Wilde katten

Wie kan mij helpen ik ben op zoek naar een ocelot
Moderators: webmasterDorine