× Vergeet niet uw contact gegevens te vermelden als u een bericht plaatst in deze categorie!

Baasje gezocht voor 2 schatten van katten

• Tessa
  • Tessa's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0

Tessa schreef Baasje gezocht voor 2 schatten van katten

Hallo mijn naam is Tessa van Broekhoven en ik woon samen met mijn dochtertje van 5 in Ridderkerk.
Via de website verhuisdieren.nl heb ik in Januari 2 super lieve katten (Britse Korthaar) gevonden maar die nu blijkt ontzettend bang te zijn van kleine kinderen en daar deze regelmatig bij ons over de vloer komen begint het nu echt heel erg zielig te worden voor deze 2 kanjers, dit uit zich in stress gedrag van wegduiken en 1 van de katten is zichzelf zelfs kaal aan het bijten. De vorige eigenaresse vertelde destijds dat ze met kinderen overweg kunnen, maar duidelijk niet met kleine kinderen. vandaar dat ik heb besloten om voor deze 2 kanjers op zoek te gaan naar het rustige huisje wat ze absoluut verdienen....Als ik alleen met ze ben komen ze kroelen en ze vinden het heerlijk om geborsteld te worden. ze vinden het ook leuk om in de avond nog even lekker te spelen. Ze gedragen zich ook keurig als ze alleen zijn. Ze heten Chay en Nero en moeten absoluut bij elkaar blijven. Zoals ik al schreef zijn het Britse Korthaar katten met stamboom, het zijn geen broertjes maar wel van kleins af aan bij elkaar.
Bijlagen: