× Vergeet niet uw contact gegevens te vermelden als u een bericht plaatst in deze categorie!

Lief Baasje gezocht voor Lapjespoes Mickey

• Nicole Paffen
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0

Nicole Paffen schreef Lief Baasje gezocht voor Lapjespoes Mickey

Met pijn in ons hart hebben we een keuze moeten maken omdat onze lapjespoes niet met onze pup kan opschieten.

We zoeken een heel lief baasje voor haar die Mickey heel veel aandacht kan geven want die heeft ze nodig, ze is een beetje eenkennig maar als ze eenmaal aan je gaat hangen is ze je beste maatje, ze kan niet opschieten met honden en kinderen vind ze te druk, ze valt niet aan maar als een kind een beetje te wild om haar heen is wil ze nog wel eens een klap met haar poot geven.

Het liefste is gewoon samen met een baasje/of bazinnetje die er voor haar alleen zijn, ze is kerngezond en is ook nooit ziek geweest, ze is niet gewend om buiten te zijn omdat ze namelijk groot geworden is in een flat , dus liever geen tuin want dan hebben we angst dat ze wegloopt.

Ze slaapt veel maar als ze wakker is dat wil ze ook graag spelen een vishengeltje met een muisje eraan vind ze geweldig , ook elastiekje gooien vind ze leuk en komt het braaf terug brengen, net als een hond een balletje gooien en terugbrengen, ze wordt graag geborsteld maar als je stopt dan wil ze wel eens protesteren.

s'Avonds komt ze vaak op je liggen en wil ze gefriemeld over haar kopje worden en geaaid over haar rug worden dit geeft ze zelf aan. Eten doet ze heel goed ze eet brokjes van Purina vis en zakjes felix vissmaak, op vlees is ze niet gek , ook is ze gewend voordat je gaat slapen dat ze nog een verwenstaafje krijgt vissmaak kleingemaakt in haar bakje dat is ze gewend wij riepen dan altijd stokje en dan kwam ze.

Ze slaapt s'nachts goed maar is wel een vroege vogel met opstaan ze maakt je met een miauwtje wakker want dan had ze graag haar bakje voer. Ze is heel erg zindelijk en zal nooit ergens anders haar behoeften doen als in de kattenbak, ze is wel een schone bak gewend , wij nemen altijd kattenbakkorrels die klontervormig zijn en elke dag worden haar keuteltjes verwijderd , ze is heel schoon en dat hoor je ook wel als ze haar behoefte gedaan heeft en flink haar behoefte ingraaft in de kattenbak. Ook likt ze zichzelf elke dag helemaal schoon daar neemt ze wel een dik half uur altijd voor in beslag.

Of ze met andere poezen of katten overweg kan weten we niet omdat ze altijd samen geweest is met onze pas overleden Jack Russel en nooit andere katten en/of poezen heeft gezien, met de Jack Russel kon ze niet mee overweg en andersom ook niet maar gelukkig vermeden ze elkaar. Helaas is dit nu niet het geval.

Wie geeft onze Mickey van 7 jaar oud nog een leuke toekomst en veel aandacht? Bij interesse willen we graag kennis maken met de nieuwe eigenaar en we willen ook zeker weten dat ze heel goed terecht komt , we doen haar ook niet voor niks weg dit is niet om geld aan haar te verdienen maar om handelaren of mensen met slechte bedoelingen te weren.
Mickey is bovendien gesteriliseerd dus ze kan geen nestjes krijgen en heeft er ook nooit eentje gehad.

U krijgt natuurlijk haar grote kattenbak (ZGAN) erbij , haar speeltjes, haar dekentjes (ze slaapt ook graag onderaan het voeteneind ) haar dierenartsboekje , ze is pas ontvlooid (heeft ze nooit last van maar uit gewoonte doen we dat 2x per jaar en de overige kuur krijgt U mee) , ook is ze pas ontwormd en het restant krijgt U ook mee, het voer dat nog over is (daar is ze nogal eenkennig in als het maar vis is ) en er is nog een grote zak kattenkorrels over en haar voer- en waterbakje.

Mickey is nu ongeveer 6 kg dus helemaal volgroeid , het is een lapjespoes en heeft dus verschillende kleuren, zwart, bruin, beige en wit, ze is kerngezond, ook de krabpaal krijgt U mee ze houd niet van uitgebreide krabpalen met huisjes en dergelijke maar een gewone rechtstaande paal waar ze elke avond even flink aan te keer gaat met haar nagels, het is een lapjeskat dus ze staan er bekend voor dat ze wel een beetje ondeugend en temperamentvol zijn.

Mensen die haar kennen zeggen wel allemaal ze is ontzettend mooi getekend en dat is ze ook, aub alleen reageren bij serieuze interesse en alleen als U een echte poezen en/of dierenvriend of vriendin bent met ervaring!

Oja een mandje heeft ze niet nodig daar gaat ze niet in liggen wel haar dekentje daar slaapt ze het lieft op ook ligt ze graag op de bank dat mocht ze hier gewoon dus dat is niet meer af te leren.

Bij interesse kunt U mij mailen ik kijk dagelijks de mail na dus U zult ook gelijk antwoord krijgen en vragen kunt U natuurlijk ook stellen en tevens kunnen we we misschien en kennismaking afspraak maken.

Voor reacties kunt U mailen naar of bellen met 0458510301 bedankt
  • Martine
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Martine antwoordde Lief Baasje gezocht voor Lapjespoes Mickey

Serieus? Je koopt een nieuw huisdier en dan moet de oude maar gewoon weg? Misschien kan je beter een nieuw huisje voor de pup zoeken.
  • Nicole Paffen
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0

Nicole Paffen antwoordde Lief Baasje gezocht voor Lapjespoes Mickey

Inmiddels is de pup en ik na onze nieuwe woning ingetrokken , mijn moeder gaat naar een aanleuning woning en me pa krijgt zo snel mogelijk een klein appartement voor zichzelf via bemiddeling woningstichting en gemeente dus probleem blijft de poes kan nergens naar toe , ik vin dit zo erg en dat de mensen het hier niet snappen en meteen conclusie hebben en van mijn kant de fout dat ik niet de hele siteautie van voren af aan heb verteld, een medewerker van de woningstichting deelde ons al mede dat we haar binenkort maar het asiel moete brengen want het kan ieder moment zo zijn dat de verhuizing gaat plaats vinden we zijn al begonnen met de kleine dingen in te pakken, dus ik roep nogmaals op is er imenand die voor mickey een nieuw baasje heeft?
  • W.v.d.Heuvel
  • Bezoeker
  • Bezoeker

W.v.d.Heuvel antwoordde Lief Baasje gezocht voor Lapjespoes Mickey

Mevr.
In principe ben ik geïnteresseerd in de poes Micky.
Wij hebben altijd poezen gehad en we zijn enorme liefhebbers.
Mijn man en ik leven heel rustig in een appartement begane grond.
Geen honden, andere katten of kinderen.
Wij zijn allebei 80 jaar maar heel stabiel en missen een poes in huis.
Kunt U wat meer informatie geven over Uw situatie, waar U woont en wat de prijs is voor de poes.
M.br.gr.,
W.v.d.Heuvel. bergambacht