× Vergeet niet uw contact gegevens te vermelden als u een bericht plaatst in deze categorie!

Rustig huis gezocht voor kater Karel

• Joost
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Joost schreef Rustig huis gezocht voor kater Karel

Hallo,

Al enige tijd zijn wij op zoek naar een rustig plekje voor onze rode kater Karel. Helaas hebben wij nog niks gevonden.
Ik wil hem niet naar het asiel brengen, vandaar mijn oproep hier.

Karel is 12 jaar oud en houdt van rust. We hebben ondertussen 2 zoons van 2 en 4 waar Karel heel onrustig van wordt.
In ons oude huis ging het nog goed, maar nu we naar een kleiner appartement zijn verhuisd wordt het Karel iets te veel. Hij brengt een groot gedeelte van de dag door onder (eigenlijk in) de bank. Hij komt vaak pas te voorschijn als hij te eten krijgt en als de kinderen naar bed zijn. Dit is geen leven voor hem.

Hij vindt het fijn om buiten te zijn, maar is voornamelijk veel binnen. Hij kan niet heel goed overweg met andere huisdieren en kinderen. We hebben ook een hond, hier kan hij wel goed mee overweg.

Liefst vinden we een rustige plek voor hem, zonder kinderen en als het lukt ook zonder andere huisdieren. Hij is het wel gewend met andere huisdieren te leven, dus dit is wel een optie.

Hij is gecastreerd.
Hij heeft een vetbult op zijn rug, hier heeft hij geen last van en volgens de dierenarts kan het geen kwaad.

Graag hoor ik of u interesse heeft of als u iemand weet.
Mocht u meer informatie willen, dan hoor ik het graag.

groet

Joost