schutting

• kaatje
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

kaatje schreef schutting

:geschokt:

de buren hebben omgedraaide spijkers op de schutting vastgelijmd om te voorkomen dat mijn kat niet via de schutting op hun aanbouw springt (en vervolgens via de openstaande ramen naar binnen kan).

omdat mijn kat er toch opklimt en ik verwondingen wil voorkomen heb ik heb de spijkers weggehaald, maar dan moet ik wel een alternatief bedenken van de buren.... heeft iemand een idee?
  • Dorine Post
  • Administrator
  • Administrator
  • Ik houd van katten, alles wat met de natuur te maken heeft, fotografie en mijn werk. ;-)
  • Ontvangen bedankjes 12

Dorine Post antwoordde Re: schutting

Een barrière maken waar de kat niet langs kan komen.
Ik ken de situatie niet maar met kippengaas is vast wel wat te fabriceren.

Met Vriendelijke groet,
Dorine Post
  • glowy
  • Bezoeker
  • Bezoeker

glowy antwoordde schutting

Wij hebben ook van zulke gezellige buren, en om onze katten te beschermen voor de boze buitenwereld ( één van onze katten is al eens zwaar mishandeld geworden) hebben wij bij de welkoop (boerenbond) kippengaas gekocht en dit tegen de boom vast getimmerd, een beetje als een omgedraaide paraplu, en nu kunnen ze niet meer weg. Bij ons sprongen ze via de boom op de schutting
De katten kunnen toch lekker buiten spelen, en de buurman vervloekt onze katten niet meer.
Het is even uitpuzzelen waar en hoe ze weg komen.
Ik hoop dat je een oplossing kunt vinden... het is echt relaxt om nu weer de deur open te laten staan zonder gedoe B)
Moderators: Dorine Post