Gezocht: mooie, "luie" kat voor commercial!

• Britt Werner
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Britt Werner schreef Gezocht: mooie, "luie" kat voor commercial!

Beste kattenliefhebbers,

Wat een ontzettend mooie website over katten is dit. Erg leuk om jullie enthousiasme te lezen en te zien! Zo te zien zijn jullie echte liefhebbers van katten en erg trots op jullie vierpotige poezenbeesten!

Daarom heb ik een erg leuke aanvraag voor jullie. Op vrijdag 29 maart a.s. hebben we opnames voor een commercial voor een bekend verfmerk. Hiervoor zouden wij het leuk vinden als onze hoofdrolspelers zogenaamd een kat hebben in huis. De kat wordt twee a drie keer getoond: een keer liggend op de schoot van de acteur, lekker spinnend en wanneer de acteur opstaat staat de kat mee op met hem, dat is de tweede keer. Tenslotte zien we de kat nog eventueel een keer tijdens het verven van het huis door de man. Dan houdt de kat zijn zogenaamde baasje goed in de gaten of hij het wel goed doet.

We gaan de commercial opnemen in een studio in Amsterdam. Het is dus van belang dat de kat al gewend is om af en toe buitenshuis te zijn. Misschien weleens mee op visite gaat, of uit logeren. Een kat die zich dus snel op zijn gemakt voelt buiten zijn of haar eigen omgeving!

Daarnaast is het belangrijk dat deze kat lief is, sociaal en een beetje sloom of lui in positieve zin. Een rustige kat, die lekker rustig met zijn (zogenaamde) baasjes op de bank kan liggen. Een kat die echt deel uitmaakt van het rustige 'gezin' op dat moment.

Is er iemand die het leuk lijkt om samen met zijn of haar kat een dagje mee te werken aan deze commercial op vrijdag 29 maart a.s.? Neem dan contact met mij op via mijn mailadres: / .

Wie weet ziet u uw kat dan binnenkort op tv! :blij:

Met vriendelijke groet,
Britt Werner
Moderators: Dorine Post