Suqutranese

• Dorine Post
  • Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
  • Ik houd van katten, alles wat met de natuur te maken heeft, fotografie en mijn werk. ;-)
  • Ontvangen bedankjes 12

Dorine Post schreef Suqutranese

Met Vriendelijke groet,
Dorine Post
  • Suzan Meijer
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Suzan Meijer antwoordde Suqutranese

Hallo Dorien,

Ik heb momenteel een beeldschone foto van een wit Somalikitten en hiermee en met jouw stukje over de Suqutranese wil ik er een klein stukje over schrijven voor de digitale nieuwsbrief. Foktechnisch is het mogelijk om een half halflangharige kat te fokken waar nog een spoor van de ticking te zien is, met zoals je met bepaald licht bij effen zwarte katten het onderliggende tabbypatroon kunt zien. De bijzonder schaarse informatie over de Suqutranese geeft deze kat een haast mythologische status. De foto die ik heb is van een kitten dat in de baarmoeder onder invloed van bepaalde bacteriën verbleekt is en omdat het al een zilvertje is, is het zwarte dekje ook danig verbleekt. Wanneer de vacht uitgroeit, komt vanzelf de normale vacht te voorschijn.
Vind je het goed/leuk etc. dat ik jouw stukje compleet met link naar je site toe daarin verwerk?

Hartelijke groet,

Suzan
  • Dorine Post
  • Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
  • Ik houd van katten, alles wat met de natuur te maken heeft, fotografie en mijn werk. ;-)
  • Ontvangen bedankjes 12

Dorine Post antwoordde Re: Suqutranese

Hallo Suzan,

Natuurlijk vind ik dat een goed en leuk idee! :blij:
Kan je misschien een foto posten van dat kitten?

Met Vriendelijke groet,
Dorine Post
Moderators: Dorine Post