Zwanger

• Sandra1712
  • Sandra1712's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0

Sandra1712 schreef Zwanger

:knipoog: Hallo allemaal ik zal me eerst even voorstellen . Ik ben Sandra en woon samen met mijn jack russel Sem. In december stond er plotseling een poesje voor mijn deur drijfnat en honger . En ja jullie raden het al ik heb haar natuurlijk binnen gehaald en verzorgd. Een dag later heb ik haar aangemeld op amivedi en flyers op gehangen in de buurt . Maar geen enkele reactie en mevrouw ging lekker haar gang verkende het huis en ligt op het moment heerlijk te slapen . Maar nu komt het in deze tussentijd is ze krols geweest en ze moest naar buiten dit is nu zo'n 4 weken geleden . En zoals jullie al raden ZWANGER. Mijn vraag aan jullie is wie kan mij zoveel mogelijk tips geven tijdens haar bevalling . Ik heb rond de tijd dat ze is uitgerekend wel vakantie opgenomen. Maar je zal zien dat het op een moment gebeurd dat ik er niet ben... En dat vind ik best wel een vervelend idee.

Alvast Bedankt ook namens Meike
  • webmaster
  • webmaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ik houd van katten, alles wat met de natuur te maken heeft, fotografie en mijn werk. ;-)
  • Ontvangen bedankjes 12

webmaster antwoordde Re: Zwanger

Hallo Sandra,

Welkom op Allemaalkatten.nl. :blij:

Zelf heb ik geen ervaring met zwangere poezen maar ik weet wel dat de meeste poezen zonder enige hulp bevallen zonder noemenswaardige problemen.
Houdt haar in ieder geval ruim voor de uitgerekende datum binnen om te voorkomen dat ze haar kittens ergens in een schuur werpt en en ze pas na enkele weken met mensen in contact komen.
Je kan tegen die tijd nog eens met haar naar een dierenarts gaan voor een controle en houdt als de bevalling nadert het telefoonnummer bij de hand.;)
Waar je wel rekening mee moet houden is het feit dat ze direct na de bevalling al weer krols kan worden! Laat haar dus ook na de bevalling niet naar buiten voor ze gecastreerd is. (ik ga er van uit dat het wel je bedoeling is)

Met Vriendelijke groet,
Dorine Post
Moderators: webmaster