× Vergeet niet uw contact gegevens te vermelden als u een bericht plaatst in deze categorie!

super tehuis gezocht voor Bella

• joerst
  • joerst's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0

joerst schreef super tehuis gezocht voor Bella

Met tranen in mijn ogen en pijn in mijn hart zoek ik een neiuw tehuis voor mijn lieve poes Bella.
Bella is een "geholpen" binnen-poes van 9 jaar oud. Fysiek kern gezond. Ze is alleen wat schuw en onzeker...
Hierin ligt nu ook net mijn probleem.
Nu ik dit schrijf ligt ze heerlijk naast me op de bank te knorren. Ze is goed afgericht, luistert, krabt netjes aan de krabpaal, heeft nog nooit wat naast de kattenbak gedaan.
Perfecte kat zou je denken. Is ze ook, alleen is ze erg bang voor kinderen en kan ze niet tegen drukte.
Als ik alleen met Bella ben is er niks aan de hand, mij vertrouwd ze en ik ben voorspelbaar. Ze kan haar gang gaan en zich terug trekken op haar eigen kamertje. Mijn partner heeft echter 2 kinderen (om het weekend komen die een weekend). kinderen zijn nou eenmaal druk, onbezonnen en onvoorspelbaar.
Bella raakt hierdoor erg angstig, voelt zich niet veilig en heeft in het verleden als eens uitgehaald naar de kinderen.
Dit heeft tot gevolg dat ik de weekenden en de vakanties Bella opgesloten moet houden in haar kamertje.
Dit is geen leven voor haar en zo kunnen we ook niet verder.
Ik zoek dan ook een rustig stabiel thuis voor Bella, zonder kinderen. Een thuis (met verstop plekjes) waarin ze de ruimte krijgt om zich terug te trekken wanneer ze dit wil en aandacht kan krijgen wanneer ze dit wil. Ze kan goed met andere katten overweg, dus dat zou geen probleem zijn. Ze heeft een grote krabpaal van bijna 2 meter hoog, deze wil ze graag meenemen.
Wie kan Bella dit bieden?
Voor serieuze reacties mail me op:
Ik woon in Roermond, voor een goed tehuis ben ik wel bereid een eindje te rijden om haar te brengen.
Jonathan Kremer

[attachment:1]C:\fakepath\DSC03291.JPG[/attachment]