Huidproblemen bij katten

• Anoniem
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Anoniem schreef Huidproblemen bij katten

Hoi, mijn naam is Manoe. Ik werk als dierenartsassistente en daarnaast studeer ik homeopathie voor dieren. Voor mijn laatste studiejaar moet ik een scriptie schrijven. Als onderwerp heb ik gekozen huidproblemen bij katten. Vanaf het moment dat ik aan de opleiding begon wist ik al dat ik iets met huidproblemen wilde doen. Met name omdat in de reguliere diergeneeskunde, men vaak niet verder komt dan levenslange therapie met corticosteroïden.
Het zou toch mooi zijn als uw huisdier op een diervriendelijke manier genezen kan worden zonder daarvoor levenslang pilletjes te moeten slikken!

Voor mijn scriptie onderzoek ben ik dan ook op zoek naar katten die last hebben van huid problemen. Ik neem een homeopathisch consult af (waarbij er naar de hele kat wordt gekeken en niet alleen naar het ene symptoom) en stel een behandeling in. Ik woon zelf in Amsterdam, maar ben wel bereid een stukje te reizen (tot ongeveer 1,5 uur met ov).

Bent u geïnteresseerd dan kunt u contact opnemen met mij via deze weblog, via mail: of telefonisch: 06-45788224
Moderators: Dorine Post