aanschaf 2 de kater

• liliane erstraeten
  • Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0

liliane erstraeten schreef aanschaf 2 de kater

momenteel zijn we in het bezit van een supperlieve rosse kater,die terwijl ik dit typ rustig op de schoot ligt.
ik heb eenvraagje,ik zou er grag een nieuwe kat bijnemen,waar moet ik op letten ?mag het een jonge kat zijn,oudere kat.ik wil dit heel goed aanpakken voor mijn huidige kater,wil immers zijn wereldje ni verstoren..
  • Dorine Post
  • Administrator
  • Administrator
  • Ik houd van katten, alles wat met de natuur te maken heeft, fotografie en mijn werk. ;-)
  • Ontvangen bedankjes 12

Dorine Post antwoordde Re: aanschaf 2 de kater

Hallo kitty,

Het maakt in principe niet zo veel uit of het een jonge of een oudere kat is zolang het maar een sociale kat is.
Verder is het heel belangrijk dat je een nieuwe kat voorzichtig introduceert.
Het is voor zowel de 'oude' als de nieuwe kat een hele spannende gebeurtenis dus een goede voorbereiding is wel aan te raden.
op www.allemaalkatten.nl/aanschaf/nieuwe-kat/introductie-1 staat de beste methode voor introductie van een nieuwe kat beschreven.

Met Vriendelijke groet,
Dorine Post
De volgende gebruiker (s) zei dank u: liliane erstraeten
  • Ontvangen bedankjes 0

Hans v Wanrooij antwoordde Re: aanschaf 2 de kater

even een vraagje de kater die je nu hebt is deze geholpen? als dit niet het geval is word het moeilijker om een andere open kater erbij te gaan zetten dan word het over het algemeen een aardige vechtpartij wat kan oplopen dat een van de katers behoorlijk gewond kan raken. :ruzie:
Moderators: Dorine Post